Jumaat, 16 November 2012

makan di seoul garden ioi


makanan korean memang sedap giler....tak caya try makan kat seoul garden

assalammualaikum semua.....
Actually aku nak update blog aku kali nie ngan kegemaran makanan aku..
mula 2 dulu aku try ngok kat ioi tempat nie..nak masuk nampak cam best jer
ya lah bab makan aku memang  orang yang first sekali suka...sure  memang
sedap giler.....




ha! nie lah tempat yang aku dok kecohkan tu....kalau kuar makan
selalunya aku akan makan kat steamboat dekat johnny s
walaweii... memang sedap giler..kalau sesiapa yang tak penah try makan
kat sana , aku cadangkan try lah...dah lah murah pas tu makanan nya
memang sedap2 ...

tapi sekarang nie aku bukan nak citer pasal johnny"s tapi pasal
seoul garden.aku makan 3 orang  kena dalam bayaran rm 145....
tapi memang bebaloi lah...mehh sini aku tunjukkan makanan kat sana

dsc00150

weh! nampak sedap sangat kan...hahahhahah terliurlah air liur  korang
memang aku tak bagi can,aku balon semua makanan yang ader kat sana
kan dia buffet..sodalam tearm you  can eat lah.....

Hot Plate and Steamboat

sedap giler weiii...aku melantak sakan kat sana....aku ingat rugi toke
bagi aku masuk ....hahahha ya lah kan  kita orang memang buruk lantak
apa pun memang tak di nafikan bukan stim jer ..bakar hot lagi.
kambing,ikan ,udang ,sotong,ketam,bebola,pahat,ayam, kalu
nak sebut memang tak leh blah lah....aku ingat ader baik nya korang try
sendiri ya...ariossssssssssssss

wa sudah kenyang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan