Isnin, 20 September 2010

TQ Kak Long

terima kasih long ...kalu tak de kak long tak jadi gak blog aku nie.
harapkan si tumpah separuh jalan jer...hehehe tq gak lah
hari nie  coretan yang pertama aku kat sini...best gak  nak join...
dari pagi dok  try sampai tengap ketiak aku tak gak boleh mujur
k.long dtng selesai masaalah aku.....
baru lagi tak leh carut 2 jadi aku nak citer pasal diri aku jer>>>>>>

        Panggil jer aku anet, umur leh tahan lah muda/tua ..tapi  masih bujang ..
(bukan terlajak ye) cuma lom ader yang terliur.Aku kejer sendiri...leh lah kalo setakat nak
bela biawak hidup dah boleh sangat dah..adik beradik ada 7, satu out station bawah tanah.
jadi yang tinggal 6.kakak ustazah....abang lak pengurus kampung berjaya...aku  ceo...adik2  aku  jadi kuli keja ngan orang...tapi apa2 pun kami gembira.
Mak ayah aku baru jer ikut abag aku out station bawah tanah.....(AL-FATIHAH) 
aku orang baru dalam blog nie jadi... mai lah ngok2 aku ya   


        

1 ulasan: