Khamis, 15 November 2012

perkhawinan adik aku

assalamualaikum semua....
hai lama nya aku tak up date blog aku nie. mana taknya entah sapa hack aku punya akauan blog .tau2
password aku pun bertukar ...alhamdulillah teknologi canggih ...kembali semula aku kat page nie...
apa pun hari nie aku nak coretkan cerita2 yang berlalu  ...
                                             percutian di lumut perak

bila dah lama bertapa nie rasa kekok pulak apa nak di tulis. bermula dengan bulan sembilan yang lepas aku dah dapat adik ipaq baru. iya lah macam aku mana lah ader mak bapak jadi urusan wa;limatul urusnya aku dan kakak lah yang bertungkus lumus menjayakan.alhamdulillah dengan sekali lafaz  mereka berdua dah bergelar suami isteri.
                                             wajah  pengantin baru apis dan  dak ila



                                               dak illa

apa pun majlis semasa di kedah berjalan seronok sangat dan semuanya berjalan 
lancar.rombongan kami di sambut baik dari ahli keluarga di sana
                                                   bersama kelurga paklang


                                 nie gambar sewaktu majlis di kedah sebelah perempuan 

bila tiba pulak giliran belah kami..aku ader lah master chef utk makan yang di sediakan
semuanya aku plan bersama 2 orang kerja aku. tapi memang berbaloi lah sebab semua tetamu sangat seronok dengan memu yang aku sediakan

                                           sendiri bikin yer utk majlis esoknya..menu terbaik
                                            rendang itik terbaik dari chef pondoi

                                          malam sebelom langsung
                                       aktiviti malam
                                                 menghabiskan masa malam 




menyiapkan persiapan terakhir sebelom berlangsung

                                      menu hari langsung
gerai karipap
 
gerai ayam golek
gerai nasi berlauk

dan banyak lagi kalau nak upload masuk sebab menu aku bermacam macam
ader spegetti..nasi impit kuah lontong, gerai sup,gerai mertabak,gerai cendol,gerai kuih muih

pehhhhhh.......kalau korang ader mesti makan sampai muntah punya

 adik aku bersama md tempat dia kerja bosss besar ma....

                                       artis pun ader..hehehehe
                                     siap ader persembahan ....
                                persembahan utk pengantin
                                                            aku dan adik2

ok lah sebab dah terlalu banyak yang aku upload ...dan sampai tak tahu pe nak melalut aku sayonara kat sini jer lah ,,,,,lagi pun ader orang datang lah pulak....apa2  mari lah ikuti aku yer





ariosssssssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan