Rabu, 5 Oktober 2011

betapa terharunya melihat percakapan tun mahathir .....


assalammualaikum....
rasa terharu betul melihat video bagaimana tun kita 
bercakap mengenai yahudi secara terang2 begini...kita yang lain boleh tengok darah seorang satria padanya....
pada pemimpin kita yang lain jangan cakap jer ikutlah contoh tun kita nie...
apa guna serban di kepala tapi kecut cam semalu.... jom kita tengok bagaimana bekas perdana menteri kita bercakap dengan selambenya mengenai yahudi......
amacam inilah dia contoh muslim pemimpin yang patut kita segani...
berapa banyak pemimpin luar yang begitu respek ngan tun kita nie...
banggakan kita punya pemimpin begini...itu pun ramai yang tak nampak....


aku tak kesahlah kalau ader yang baca kata aku nie orng umno...
korang tak tahu kata aku punya sejarah keluarga  yang memang pembangkang dari dulu kala...jangan lah sebut nama tun nie comfirm semua yang tak baik...tapi alhamdulillah aku berpijak di bumi yang nyata ...aku merasa keamanan dan kemajuan sekarang 
banyak nya jasa dari  bekas pemimpin kita TUN MAHATHIR...
syukur pada ILAHI kerna DIA memberi anugerah akal  pada TUN...
  oklah kang ader pulak yang komen kata aku kenapa  tak citer pasal RASULLULLAH....korang semua pun tahukan ? kita semua patut contohi rasullullahkan????jadi tak payah lah nak bandingkan tun dengan baginda pulak....apa yang patut kita tahu pemimpin sekarang 
banyak yang suka cakap lebih ..penakut tak tentu pasal citer  bab agama bukan main tapi hampehhhhhh..
apa pun aku berdoa semuga  ALLAH TAALA  sahaja dapat membalas jasa2 TUN kita......


ariosssss...
bukan fanatik tapi kita memang patut kena nilai dan tahu.....
yang lebihnya lu pikirlah sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan