Ahad, 17 Julai 2011

Menu Ramadhanku di Bistro TCI

Wakluuu. Rasa mau hancur ini kepala. Last minute Pen Drive pulak hilanggg. Menu yang dah Berbulan aku buat ghaib mcm tu je. Haihhh . -,- Thanks you for Una sebab sudi luangkan masa bantu aku untuk siapkan Menu Bulan Puasa.


Ni hah menu-menunyaa ......
Aku harap menu ni dapat memberi rasa pada mereka yang melahap nanti.
Moga bulan puasa tahun ni, akan mendatangkan sesuatu yang lebih baik untuk aku.
Jom layan menu aku 
Hometown Rice.
Menangis punya kau makan.
Special Mix Rice.
Jom try melahap :D


Set Special Rice Ramadhan.
harap-harap sedap le...

Hobin Jang Rice.
mesti mavourless punyaa.

Chicken with Bamboo Sprout Rice.
Wakluu, Jangan tak try !



Indian's Tomato Rice.
Jauh aku menuntut ni.


Melaka Asam Rice.
Masakan Tanah Tumpah darahku,
Terbaik punya !

Chicken Rice Hollywood.
Hahaha. Aku belasah je nama dia



Anak Dollah makan Lepat,  Makan Lepat sambil Melmpat,
Nak hantar kad raya dah tak sempat, SMS pun okay what ? :)


Layan.......................................................... ;)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan