Rabu, 18 Mei 2011

garang tak aku nanti ya

bila aku tengok member-member aku yang dah kawin seriously aku terbayang, macam mana keadaan aku. orang cakap, laki suka pompuan manja. manja oh-kay, bukan gedik. tapi aku rasa aku kureng menepati ciri-ciri tu. aku selalu garang. kalaupun aku tak marah nada aku selalu tegas. aku tak tau lah adakah sebab aku tak dibesarkan dalam keluarga yang lovey-dovey ke apa, tapi benda ni tak menjadi masalah besar pun pada aku.... sebab  kalau tak macam nie tentu ramai yang buli aku






.so, aku memang selalu terfikir, apa akan jadi kalau aku dah ada anak. its not like aku takkan sayang anak aku. tapi cara aku lain. adakah aku akan kekal garang atau naluri keibuan nanti slowly akan datang dan aku takkan lagi rasa awkward nak agah-agah budak or pujuk dia. macam kesian je kat anak aku nanti kalau aku ni garang. mesti dia kurang kasih sayang. mesti dia akan membesar menjadi seseorang seperti aku. eh, that doesn't sound bad pun kan? haha.  
ok lah apa 2 pun harap suatu hari nanti kalu aku di takdirkan berumah tangga...aku menjadi insan yang di sayangi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan