Sabtu, 17 November 2012

ader akal tolong pikir

wehhhhh...aku panas tol hari nie....ader lah sorang manusia nie kalau aku baik pun ngan ko tak payah lah over sangat...bergurau tengok2  lah sikit....wehhhhhh
pe hal pulak ko nie..ingat ko tu sesapa kat aku ker, setakat poyos tak payah lah nak komen macam cipan.
aku marah nie sebab kau tu berlebih sangat. ader ker patut  menulis tanpa pakai otak.
pikir dulu ...kalau bergurau pun biar berhad,

yang aku panas hati  tu...kalau ko kena, muka cam muka taikkkk
adoi hai nak aku sergah ...jadi berpanjang pulak. jadi  kalau kau  terbaca minta maaf jer lah yer..
memang aku tak block pun .  panasssss tol hati aku, sendiri pikir lah kalau terbaca entri  aku nie.

agak 2 kalau kau baca mesti panas pulak hati ko kan....lantak lah bukan aku punya pasal macam  ko
suka hati jer nak komen melalut...bergurau ader tempatnya......kalau orang terasa aib ngan komen ko
agak2nya ko rasa bersalah tak.
apa apa pun aku minta maaf lah yer menulis di sini membuat aku rasa coll sikit....

pada kamu yang tak memakai otak tu tolong lah yer sedar sikit ,nak menulis biarlah beringat .
jangan biar orang sakit hati pulak...sebab banyak cara orang akan buat kalau di sakiti....


 masak lagi bagus dari pikir sakit hati

Tiada ulasan:

Catat Ulasan